EVUS - En vågad ungdomssida - EVUS - En vågad ungdomssida
     -    -    -    -    -     -     -  

Finns det någon skillnad mellan killar och tjejer då det kommer till sex?

2010-11-05 @ 02:18:51
Jag har tänkt på en grej och ja jag tänker faktiskt till ibland för er som är intresserade av att veta.
När killar vill va players  så är det helt okej, men när tjejer har samma inställning som de killarna så är hon värsta slampan och ska typ stenas till döds för det är något fel på henne.
Jag kan själv säga att jag aldrig skulle kunna ligga med vem som helst (men det är för att jag har problem med killar), men om det nu finns en tjej som bara vill ligga för att det är skönt varför ska hon då inte få göra det ?
Varför ska hon då bli klassad som något form av luder?
Killarna kan dra över vem som helst och sedan rulla vidare till nästa säng och brud  men så fort en tjej visar någon form av intresse för att ligga en gång så är hon värsta horan.
Jag kan tänka mig in i killars tankar när de anser att de inte vill ha en tjej som har blivit tryckt av flera killar men tycker de då att tjejer ska tycka att killar ska ha legat med asmånga innan för att vara så bra i sängen som möjligt?
Detta ämne har varit så hett disskuterat i evigheter men jag kan inte
riktigt få ett bra svar som stillar de tankar jag har.
Snälla kan någon kille eller tjej vara så snäll att förklara detta för mig för jag vill
verkligen förstå vad skillnaden är..finns det någon skillnad över huvudtaget ?
Jag säger inte att det är fel att bara killar får
ha one night stands men inte heller för tjejer... jag vill bara höra vad ni tycker.
Er åsikt tack!

Daniella

Postat av: Robert

Att killars syn på tjejers sexualitet skulle vara såhär råkatolsk är nog en fördom från er tjejers sida, förutsatt att ni inte enbart dejtat råreligiösa killar eller fordonselever. I verkligheten så tror jag majoriteten av alla killar tycker att vem som helst faktiskt får ligga med vem som helst, hur som helst, var som helst utan att man direkt klassar dom som bitches'n'hoes all the way.

2010-11-11 @ 14:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen hit till EVUS -
En vågad ungdomssida!


Vi gör olika uppdrag och försöker hålla dom på en nivå så de kan rubriceras under "vågat." Det är alltid olika uppdrag, men endast sånt
som rör sig kring en tonårings vardag.

Vi riktar oss till alla tonåringar. Vi är trötta på grupperingar!
Alla ska känna sig varmt välkomna här. Oavsett kön, ålder, bakgrund eller stil.

Kontakt: [email protected]


bloglovin