EVUS - En vågad ungdomssida - EVUS - En vågad ungdomssida
     -    -    -    -    -     -     -  

En lugn dag!

2010-09-02 @ 19:07:30

Det har varit en lugn dag. Imorgon blir det lite mer att ta tag i. Skola tills klockan fyra sen ska jag och Annelie ner på stan för att filma det sista uppdraget. Jag är lite nervös redan nu. Haha, vi kommer göra bort oss!
Sen ska vi nog äta lite mat/fika och lägg upp nästa veckas planering.

Jag ska ta det lugnt resten av kvällen, känner mig inge vidare i kropp eller själ. Men har hört på ryktesvägar att Annelie är på friskis och svettis??? Vafalls, vad har hänt...

...hon är nog bara rädd för att jag ska ju börja träna, så hon vill inte ha sämre kondis än mig. ;)








MVH Sofia ♥

Postat av: Elina

Hej! Kolla gärna in min blogg, lägger upp väldigt mycket outfits, klädköp och har olika tips. Om du inte vill kika ber jag om ursäkt, men jag lovar dig att om du gillar mode och shopping kkommer du gilla den ;) Kram!

2010-09-02 @ 19:46:55
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen hit till EVUS -
En vågad ungdomssida!


Vi gör olika uppdrag och försöker hålla dom på en nivå så de kan rubriceras under "vågat." Det är alltid olika uppdrag, men endast sånt
som rör sig kring en tonårings vardag.

Vi riktar oss till alla tonåringar. Vi är trötta på grupperingar!
Alla ska känna sig varmt välkomna här. Oavsett kön, ålder, bakgrund eller stil.

Kontakt: [email protected]


bloglovin