EVUS - En vågad ungdomssida - EVUS - En vågad ungdomssida
     -    -    -    -    -     -     -  

Återförening!

2010-08-29 @ 00:15:29
Idag träffades jag och Annelie för första gången på ca 2 månader! Hon har varit utomlands och kom hem igår. Så idag träffades vi, pratade om vad som hänt hela sommaren, åt god mat och shoppade. Härligt med lite goa fynd! Blev två par jeans, en tshirt och ett par skor. Kan endast hitta sådana här saker när jag är med Annelie. Hon är min personliga stylist för jag kan verkligen ingenting om kläder, haha. Och jag har varit så extremt glad sen Annelie ringde mig igår kväll, hon gör verkligen min dag - alla dagar!

När hon åkte hem så gick jag, Mona och Esther på bio. Vi såg på Bröderna Karlsson. Kan inte påstå att filmen var särskilt bra. Några skratt fick man sig ju. Men annars var det en vanlig svenssonkomedi. Förväntade mig dock heller inget bättre.

Nu blir det äta lite jordnötter, lyssna på musik för att till sist sova. God natt! ♥
MVH Sofia

♥ Den första bilden på mig och Annelie tillsammans! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen hit till EVUS -
En vågad ungdomssida!


Vi gör olika uppdrag och försöker hålla dom på en nivå så de kan rubriceras under "vågat." Det är alltid olika uppdrag, men endast sånt
som rör sig kring en tonårings vardag.

Vi riktar oss till alla tonåringar. Vi är trötta på grupperingar!
Alla ska känna sig varmt välkomna här. Oavsett kön, ålder, bakgrund eller stil.

Kontakt: [email protected]


bloglovin