EVUS - En vågad ungdomssida - EVUS - En vågad ungdomssida
     -    -    -    -    -     -     -  

Jag är överlycklig!!

2010-08-29 @ 15:24:00
God dag! Jag vaknade för ett par timmar sedan. Skulle egentligen börja på MMA idag. Men har inte något medlemskort än, så det får bli nästa vecka. Har köpt skor och shorts så man kan börja vara med på gympan också. Så att man gör något vettigt om dagarna, haha.

Nyss blev jag så glad man bara kan bli
för jag vägde mig och såg att jag gått upp 1,5 kg!!! Och på endast 2 veckor. Nu börjar det likna något! Men jag har verkligen börjat få tillbaka matlust så det är hur bra som helst.



Just nu sitter jag och smuttar på ett glas pepsi... Ska byta ut Coca Cola® mot Pepsi®. Får se hur det går. Jag känner ju skillnad. Men man vänjer sig väl. Jag har slitit ut alla mina jeans ur garderoben, så testar massa byxor jag glömt att jag ens äger.

MVH Sofia ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen hit till EVUS -
En vågad ungdomssida!


Vi gör olika uppdrag och försöker hålla dom på en nivå så de kan rubriceras under "vågat." Det är alltid olika uppdrag, men endast sånt
som rör sig kring en tonårings vardag.

Vi riktar oss till alla tonåringar. Vi är trötta på grupperingar!
Alla ska känna sig varmt välkomna här. Oavsett kön, ålder, bakgrund eller stil.

Kontakt: [email protected]


bloglovin