-    -    -    -    -    -  

Ursäktar!

2010-09-04 @ 00:06:42
Vi ber om ursäkt för dålig uppdatering och att inget uppdrag kommit upp idag. Materialet är tyvärr utom vårat räckhåll fram tills på måndag. Så då kommer alltså två uppdrag på måndag.



MVH EVUS

Golflirarn

2010-09-02 @ 22:17:07

Längtar till morgondagens uppdrag he-he, skola idaaag, sen blev det fika på stan.

/ Annelie


Pontus drar ett skämt!

2010-09-02 @ 20:13:11


En lugn dag!

2010-09-02 @ 19:07:30

Det har varit en lugn dag. Imorgon blir det lite mer att ta tag i. Skola tills klockan fyra sen ska jag och Annelie ner på stan för att filma det sista uppdraget. Jag är lite nervös redan nu. Haha, vi kommer göra bort oss!
Sen ska vi nog äta lite mat/fika och lägg upp nästa veckas planering.

Jag ska ta det lugnt resten av kvällen, känner mig inge vidare i kropp eller själ. Men har hört på ryktesvägar att Annelie är på friskis och svettis??? Vafalls, vad har hänt...

...hon är nog bara rädd för att jag ska ju börja träna, så hon vill inte ha sämre kondis än mig. ;)








MVH Sofia ♥

SOFIA OCH ANNELIE

2010-09-02 @ 17:48:21


Intervju med Conler

2010-09-02 @ 13:48:43

Dagens uppdrag: INTERVJU ANGÅENDE BISEXUALITET
Idag har vi intervjuat bloggaren Conler/Madicken. Frågorna handlar om bisexualitet.



God natt!

2010-09-01 @ 22:06:06
Det är så himla kul att se att det kommer så många nya läsare hela tiden!! ♥ Tack för all support vi fått också!

Nu blir det snart läggdags... Sov gott!


MVH Sofia ♥

Statistik + länk

2010-09-01 @ 18:02:10
Dagens uppdrag: STATISTIK
Vi har gått till 30 personer och ställt olika frågor om sex för att få fram en statistik. Här är resultatet!

 



SEXSTÄLLNINGAR:
Blir en liten bonus, för att se många olika sexställningar - tryck här.

 


Skolan

2010-09-01 @ 17:13:10

Hemma från skolan, nu håller vi på med dagens uppdrag som vi snart lägger in här på bloggen



/ Annelie & Sofia


Snart så...

2010-09-01 @ 13:28:03

Nu ska vi börja med dagens uppdrag. Ni får se det senare!

För övrigt sitter jag i skolan nu, ångrar mitt val av program och ska prata med studievägledaren. Ska se om det går att byta. Blä på det här!!

 

MVH Sofia ♥


Välkommen hit till EVUS -
En vågad ungdomssida!


Vi gör olika uppdrag och försöker hålla dom på en nivå så de kan rubriceras under "vågat." Det är alltid olika uppdrag, men endast sånt
som rör sig kring en tonårings vardag.

Vi riktar oss till alla tonåringar. Vi är trötta på grupperingar!
Alla ska känna sig varmt välkomna här. Oavsett kön, ålder, bakgrund eller stil.

Kontakt: [email protected]


bloglovin