EVUS - En vågad ungdomssida - EVUS - En vågad ungdomssida
     -    -    -    -    -     -     -  

Julträna

2010-12-01 @ 15:23:54
Nu när vintertid och jul är här får vi, folket inte glömma bort att man bör äta med måtta. I alla fall så pass mycket som ens kropp klarar av innan man blir fet.  Pepparkakor. Lussekatter och för många julbord kommer sätta sina spår.
Jag själv har anlitat en personlig tränare som skall hjälpa mig ta mig igenom denna mörka tid framöver.
Varför jag egentligen gör detta är även för mig något ologiskt men jag har läst lite för mycket av kissies blogg på senaste tiden.. Så gör som jag mina knasiga läsare och gå ut i snön och träna. Åk pulka,ha snöbollskrig etc.
Blir ni sjuka så är det bara bra för då äter man mindre och går på så sätt även ned i vikt.
Och just det en person ni borde kolla extra mycket på under julen är min bästa vän Grinchen som tyvärr blev hotad till livet om han inte började älska julen. Jävla optimistjävlar.
Pessimisten.

Postat av: Tjockis

DU verkar ju inte ha den vassatse kniven i lådan.. Det finns inget bättre än att vara tjock. Man orkar t.ex. äta mycket mer än en smal, när man har sex får man alltid vara underst, man behöver alltid någon som kan tvätta dig på ryggen (vilket är skönt) och tillslut kan man använda magen som bord!

2010-12-01 @ 16:12:29
Postat av: Daniella

HAHAHA bästa kommentaren på år och dar.

Pessimisten tycker inte om feta människor men det är inget som alla på Evus tycker.



Pessimisten anser att feta människor kostar mer för samhället och sprider skräck för småbarn:P

2010-12-01 @ 16:41:08
URL: http://evus.webblogg.se/
Postat av: Jenna

Såå typiskt pessimisten

2010-12-02 @ 08:58:53
Postat av: Anonym

Bidrar ni till att skapa anorexi med ert ideal?

2010-12-05 @ 10:27:38
Postat av: Pessimisten

För det första så är det endast jag pessimisten som skrev detta inlägga..Jag anser inte att man får anorexi bara för att man inte vill gå upp fem kilo under jultiden utan hålla formen. Det är väl bättre att man går ut och rör på sig än att sitta inne och trycka i sig godis och få dålig form..rör man på sig kan man sedan äta med gott samvete..det är ingen som säger att just du måste göra det om du inte vill.

2010-12-05 @ 14:06:07
URL: http://evus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen hit till EVUS -
En vågad ungdomssida!


Vi gör olika uppdrag och försöker hålla dom på en nivå så de kan rubriceras under "vågat." Det är alltid olika uppdrag, men endast sånt
som rör sig kring en tonårings vardag.

Vi riktar oss till alla tonåringar. Vi är trötta på grupperingar!
Alla ska känna sig varmt välkomna här. Oavsett kön, ålder, bakgrund eller stil.

Kontakt: [email protected]


bloglovin