EVUS - En vågad ungdomssida - EVUS - En vågad ungdomssida
     -    -    -    -    -     -     -  

Slå aldrig en tjej

2010-12-05 @ 14:17:32
Just nu är jag så extremt arg att jag inte vet vad jag ska göra med mig själv. Måste få skriva av mig min ilska.
Hur kan en människa som är dubbelt så stor misshandla en som är så liten. Det är för mig helt oförklarligt. Tänder man på det ? tycker man att det är kul att vakna upp dagen efter i häktet och tänka shiit fan igår slog jag till en liten brud i ansiktet och va stolt över det ?
Det är ofta också killar som innan har sagt att de ska döda alla killar som lägger en hand på en kvinna. Dubbelmoral till tusen.
Smäller nån till mig slår jag tillbaka, smäller nån till en vän så dödar jag fan personen.
ÅHhh jag ska göra kaoz med honom nu!
Daniella.

Postat av: Bad Motherfucker

Bästaste inlägget nånsin

2010-12-05 @ 17:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen hit till EVUS -
En vågad ungdomssida!


Vi gör olika uppdrag och försöker hålla dom på en nivå så de kan rubriceras under "vågat." Det är alltid olika uppdrag, men endast sånt
som rör sig kring en tonårings vardag.

Vi riktar oss till alla tonåringar. Vi är trötta på grupperingar!
Alla ska känna sig varmt välkomna här. Oavsett kön, ålder, bakgrund eller stil.

Kontakt: [email protected]


bloglovin