EVUS - En vågad ungdomssida - EVUS - En vågad ungdomssida
     -    -    -    -    -     -     -  

Pessimisten tänker till

2010-11-17 @ 12:46:02
Det finns en grej jag har tänkt på, varför säger man typ "Hej men är du här" när man träffar någon på en   fest eller kanske "men tja är du ute och handlar".
Asså tror folk på största allvar att de ska vara lustiga då eller ?
Det är ju då man ska svara "nej fan jag sitter hemma och kollar på sporten" eller
"nää jag plockar bara massa varor i en krog för att det är kul".

Ni hör ju själva hur dumt det låter.
En annan grej är när man träffar folk på en fest och frågar hur de mår,
hur många svarar helt ärligt på hur de mår då?  Det blir typ:
Tja hur läget
Shuu det är bara bra själv då ?
jo fan det duger.
Ingen vill väl höra nej fan det suger jag är jättedeprimerad och vill dö eller nja asså jag blev dumpad idag så jag ska supa mig aprak och däcka..folk orkar ju knappast stå på en fest och prata om sådana ledsamheter när de fortfarande är nyktra.
Därför har jag kommit fram till att det är lika bra att skita i att fråga.
Strunta i hur mår du, utan säg typ tja fan vad du ser förjävlig ut, det har säkert hänt nått  skittråkigt här ta en shot och gå sedan vidare så har du gjort din del av samtalet.
Då slipper ni all deeptalk och ledsamt utan kan i stället få festa ifred.
Nu blev det jättejobbigt att skriva och för er som faktiskt läst detta så har det säkert inte gett er någonting förutom tidsfördriv.
Totalt jävla meningslöst om du vill höra min mening.
Fan lyssna på Johnny Cash istället han var en vettig man.
P.

Postat av: Patrick Löf

Ibland får jaa en känsla av att du e bäst i världen men det! e ju jag som är det ! mEn i allafall!!



JAA GILLAR DINA TANKAR HAHAH DU FÅR MIG ATT SKRATTA! DIN PESSISMISTISKA JÄVEL!



HÄR TA EN SHOT SKA DU INTE HA EN LITE BARA LITE SNÄLLA SNÄLLA SER ATT DU MÅR DÅLIGT ... nej

MEN SNÄLLA FÖR MIN SKULL JAA TÄNDER PÅ ATT SE DIG DRICKA !!



2010-11-21 @ 19:48:50
URL: http://oslolivin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen hit till EVUS -
En vågad ungdomssida!


Vi gör olika uppdrag och försöker hålla dom på en nivå så de kan rubriceras under "vågat." Det är alltid olika uppdrag, men endast sånt
som rör sig kring en tonårings vardag.

Vi riktar oss till alla tonåringar. Vi är trötta på grupperingar!
Alla ska känna sig varmt välkomna här. Oavsett kön, ålder, bakgrund eller stil.

Kontakt: [email protected]


bloglovin